Januari 2020

Allereerst voor iedereen een goed en sportief 2020. Een nieuw jaar alsmede een nieuw seizoen staat voor de deur.
Het jaar 2020 staat voor de Bisons in het teken van het 50 jarig jubileum.
Drie activiteiten in dit jubileumjaar staan al vast.
Allereerst de Nacht van de Bison op 9 mei, met een activiteit voor alle inwoners van Beltrum en omstreken.
Op 25 en 26 juli zal een Internationaal toernooi plaatsvinden op het terrein achter ons clubgebouw.
En tot slot zal er een feestavond zijn voor leden en oud-leden op 10 oktober.
Meer informatie over deze activiteiten zal t.z.t. op de website www.ttvbison.nl en in de Vioswijzer vermeld worden.

Ook de Gewest Oost Competitie, het NK Touwtrekken, het WK outdoor in Getxo, Spanje
en in juni een internationaal toernooi in Mosnang, Zwitserland staan dit jaar op de lijst.
Kortom een heel druk seizoen voor de Bisons.