In Memoriam

Tonnie Krabben

Eens een Bison, altijd een Bison. Begin oktober bereikte ons het verdrietige bericht dat Tonnie was overleden.Β  Al geruime tijd geen officieel lid meer, maar jouw betrokkenheid bij onze vereniging bleef onverminderd groot. In je jonge jaren fanatiek aan het touw, maar nog fanatieker met de boel op stelten zetten. De afgelopen jaren konden we nog altijd een beroep op je doen, als Tonnie de man achter de bakpan, bij het helpen organiseren van onze toernooien, maar je was ook altijd steevast een van de eerste die de jongens feliciteerde met welke overwinning dan ook. Dank Tonnie, voor alles, wat zul jij gemist worden!