Augustus

BBQ:

De jaarlijkse barbecue van de Bisons werd gehouden op zondag 11 augustus. Om 12 uur werd er begonnen met koffie bij het clubgebouw.

De organisatie had een fotospeurtocht door Beltrum uitgezet en op verschillende plekken moesten opdrachten worden uitgevoerd, waaronder de biermarionet en het altijd fenomenale raad-je-plaatje.

Nadat eenieder deze mooie speurtocht had uitgelopen, was het tijd om de dorst te lessen en lekker te eten.

De organisatie kan terugkijken op een geslaagde middag.

GENSB Internationaal Jeugdtoernooi:

Zaterdag 24 augustus werd in Folkestone Engeland het jaarlijks terugkerende internationale jeugdtoernooi gehouden. Een toernooi voor de jeugd van 12 tot 18 jaar.

Het doel  van dit toernooi is om jongeren te laten kennismaken met elkaar in een internationale setting. Niet alleen de prestatie staat voorop, maar ook de mogelijkheid om iedereen mee te laten doen.

Meer dan 30 teams verschenen er aan de start. Ook de Bisons waren hierbij. Samen met 4 spelers van TTV Eibergen werd een team gevormd.

Het team Bison/Eibergen was erg jong. Leren met elkaar om te gaan en samen een team te vormen was voor ons het belangrijkste. Gedurende het toernooi vormde het team zich en kreeg het team er plezier in. Het team moest erg diep gaan en grenzen verleggen. En er werden punten gehaald in zwaar bevochten wedstrijden.

Het team kan positief terugzien op een geslaagd toernooi, waarin het goede gevoel overheerste.