Februari

Nieuwjaarsborrel

Vrijdagavond 27 januari konden we, na twee jaar afwezigheid door Corona, weer een nieuwjaarsborrel met elkaar drinken. Een groot aantal leden was deze avond aanwezig. En volgens goed gebruik was er ook een kleine activiteit georganiseerd.

Ditmaal was het ‘De Handige Bliksem Der Bisons – Alleskunner Editie’. Allerlei opdrachten moesten voldaan worden, van het lopen met een tennisbal tussen de knieën tot stapelen van moertjes.

De Grootste Bliksem werd uiteindelijk Rik Baak, op de voet gevolgd door Dana Tuinte en Bram Baak.

Trainingen

Vanaf 7 februari zal er weer twee keer in de week getraind worden, op dinsdag- en donderdagavond vanaf 20.30. Zowel de wedstrijdtrekkers als de recreanten trainen op dit tijdstip. Ook voor nieuwelingen en belangstellenden is dit een mogelijkheid om kennis te maken met de touwtreksport.