Januari 2017

TTV Vios-Bison wens iedereen een gezond en sportief 2017 toe.

Een nieuw seizoen staat weer op het punt van beginnen. De trainingen van zowel Jeugd als Senioren zijn inmiddels hervat. De jaarlijkse survivalrun is voor de Bisons het begin van een nieuw seizoen. Sommige leden lopen de run mee, vele andere leden verlenen hand- en spandiensten.

Afgelopen maanden zijn er diverse dingen de revue gepasseerd. We hebben nieuwe jeugdleden mogen verwelkomen, jeugdleden die dit seizoen overgaan naar de senioren en gesprekken met leden die daarin hun wensen en ideeën konden kenbaar maken. Naar aanleiding hiervan hebben bestuur en trainers de lijnen voor komend seizoen weer uitgezet.

Hoogtepunt dit seizoen zijn de World Games in Polen. Een aantal leden heeft zich opgegeven voor de selectietrainingen en hopen later dit jaar deel te nemen aan dit prachtige en sportieve evenement.

Daarnaast staat er ook weer een internationaal toernooi in Zwitserland op de agenda en het EK Touwtrekken dat dit jaar wordt gehouden in Engeland.

Kortom een jaar met veel uitdagingen.

De Nieuwjaarsreceptie van de Bisons werd gehouden op vrijdagavond 20 januari. Deze vond wederom plaats in ons clubgebouw. Een groot aantal leden met partners waren aanwezig.

Als activiteit werd een dartwedstrijd gehouden. Iedereen nam hier met veel plezier aan deel en sommigen gingen na afloop van de wedstrijd nog een tijdje door met darten.

Verder was er gezorgd voor een ‘natje en een droogje’. De organisatie kan terugzien op een mooie avond.