Selectiewedstrijden, 6 juli bij TTV Eibergen

Teams die de selectiewedstrijden winnen in een bepaalde klasse mogen Nederland vertegenwoordigen op het EK in  Ierland.

De Bisons namen deel in de 560kg klasse. TTV Oele werd in deze klasse eerste en gaan voor Nederland naar het EK.

Competitie toernooi Gewest Oost

Op zondag 14 juli werd het 6e competitie toernooi van Gewest Oost gehouden. We waren te gast bij TTV Elshof in Elshof.

Het Jeugdteam Bison/Oele kende een prima toernooi verloop, langzaam maar zeker gaat het beter touwtrekken. Elk toernooi een paar punten meer dan het vorige toernooi. 5e in het dagklassement.

Het Bison Jeugdteam presteerde eveneens goed. Het vorige toernooi was iets minder, maar nu waren ze er weer. Ook voor hen is een plaats in de middenmoot het hoogst haalbare, maar ze kruipen wel dicht naar de top toe. 6e in het dagklassement.

Het 600kg team kende een zwaar toernooi. Ze hadden net geen power genoeg om bovenin mee te draaien. Aan inzet en strijd ontbrak het het team  niet. 5e in het dagklassement.

Het 680kg team begint beter te draaien. Stukje bij beetje gaat het de goede kant op. 6e in het dagklassement.