Maart

Gewichttrekken

Vrijdag 8 maart organiseerde TTV Vios-Bison het gewichttrektoernooi. Dit alles vond plaats Bij Baak aan de Baksweg. De mooie grote werkplaats werd omgetoverd tot een gewichttrek-arena.

Er verschenen maar liefst 24 teams aan de start. In verschillende klasses werd keihard gestreden om wie het meeste gewicht 2 meter omhoog kon trekken. Het werd een sportieve en zeer gezellige avond.

Bij de Jeugd tot 21 jaar was het team van Domme Ezels veruit de sterkste.

Tweede werd Keet Boak en derde Bas Kloet.

Bij de dames ging de winst overtuigend naar de Hagmölltrekkers, tweede werd TTV Touwtje.

Bij de senioren was Hagmöll 2 veruit de sterkste. Tweede werd hier Keet Ludolf 1, derde werd Tokke Wekke.

NL Doet

Ook bij de Bisons werd er op 16 maart weer druk geklust in het kader van NL Doet.

Met een club van 8 man/vrouw werden weer de nodige werkzaamheden verricht in en om het clubgebouw. Het ziet er dan ook weer netjes en opgeruimd uit.

Manegetoernooi

Zaterdag 23 maart werd deelgenomen aan de Gelderse Vallei Wintercompetitie. Deze vond plaats in Scherpenzeel. Alle 13 deelnemende teams zaten bij elkaar in één poule. Wedstrijden van 10 minuten of langer waren geen uitzondering. De Bisons namen deel met twee teams.

De wedstrijden werden door ons gezien als extra training en dat werd het zeker voor beide teams.

Competitie Gewest Oost

Zondag 14 april begint de zomercompetitie van Gewest Oost, deze zondag zijn we te gast bij TTV OKIA in Holten. De Bisons zullen dit seizoen deelnemen met een 720kg, een 680kg en een 640kg team.

Internationaal Toernooi TTV Eibergen

Op 10 en 11 mei houdt TTV Eibergen een internationaal touwtrektoernooi. Vele teams uit binnen en buitenland worden verwacht.

De Bisons zullen op vrijdag 10 mei met een 700kg team deelnemen en op zaterdag 11 mei met een 640kg team deelnemen.