Maart

NL Doet

Zaterdag 12 maart, de dag van NL Doet. Met een groot aantal leden van TTV V.I.O.S. Bison werd het touwtrekgebouw opgeruimd, schoongemaakt en werden de ramen gewassen. Dit was zeer verhelderend. Ook rondom het gebouw werd flink aangepakt, zodat alles er nu weer piekfijn uitziet.

Gewichttrekken bij Hagmöll

Een team van de Bisons is op vrijdagavond  25 maart naar Hagmöll te Bentelo getogen om daar mee te doen aan het gewichttrekken. Ze kwamen goed voor de dag en aan het eind van de wedstrijden bleek dat de Bisons als enige 550 kg bovenin kregen. Daarmee werden ze verdiend kampioen en ging de eerste gouden beker van 2022 mee naar Beltrum.

Begin van het touwtrekseizoen:

Als de voortekenen ons niet bedriegen, lijkt 2022 een normaal touwtrekjaar te worden.

De competitie in Gewest Oost begint op zondag 3 april. Er wordt weer hard getraind om zo goed mogelijk voor de dag te komen.

TTV VIOS Bison organiseert op 12 juni een toernooi in de competitie van Gewest Oost. Tevens staat er weer een buitenlands toernooi op de planning in het weekend van 28 en 29 mei.

Het WK wordt dit jaar in Nederland gehouden en wel in Holten van 15 t/m 18 september.

Kortom er staat weer een hoop te gebeuren.