Mei

Zondag 19 mei streek de touwtrekkaravaan neer in Erichem. TTV Erichem organiseerde het vierde touwtrektoernooi in de competitie van Gewest Oost.  Het touwtrekterrein was erg hard, dus snelle en felle wedstrijden.

Het Bison/Oele Jeugdteam zorgde deze dag voor een verrassing. Het team wist elke wedstrijd zonder al te veel moeite naar zich toe te trekken.. Ze werden 1e in het dagklassement.

Het Bison Jeugdteam presteerde ook goed. Het team moest eerst een beetje op gang komen, maar naarmate de wedstrijden vorderden ging het steeds beter. Ze werden 7e in het dagklassement.

Het 680kgA team had het moeilijk. Men kon het alle tegenstanders lastig maken, maar misten de kracht om de wedstrijden in hun voordeel  te beslissen. Ze werden 8e in het dagklassement.

Pim Hendriksen deed mee bij het Jeugdteam van OKIA. Zij werden 10e in het dagklassement.

Het 600kg team was goed op dreef. In deze klasse zijn de gevechten aan het touw kort en fel. De Bisons wisten meerdere wedstrijden in hun voordeel te beslechten, wat resulteerde in een 3e plaats in het dagklassement.