Mei/ Juni

Seizoen 2020

Het seizoen 2020 is voor het touwtrekken al afgelopen voor het begonnen is. Begin april zou de competitie van Gewest Oost starten. Doordat Nederland volop getroffen werd door het coronavirus was dit de eerste afgelasting. Daarna volgden al snel afgelastingen van andere competitietoernooien, het NK, ons eigen Jubileumtoernooi en ook van het WK in Spanje.
Ook de trainingen kwamen stil te liggen.

Op dit moment lijkt het er op dat we met het coronavirus in een wat rustigere tijd zijn aanbeland. De regels zijn allemaal een beetje versoepeld. Dat betekend voor onze vereniging dat we ook weer buiten kunnen trainen, de conditie moet wel een beetje op peil gehouden worden ook al zijn er vooralsnog geen wedstrijden.
De kleedkamer en de kantine mogen nog niet gebruikt worden. Omkleden en douchen moet thuis, maar voor een kleine nazit en een biertje kunnen we gelukkig weer bij Dute terecht!