Erwtensoep van de Bisons.
Op zaterdag 30 november gingen vele Bisonleden met erwtensoep langs de deuren in het dorp en het buitengebied van Beltrum. Tussen de middag werd door de verkopers de soep zelf even getest en uitstekend bevonden. Deze actie is mede bedoeld om bekendheid te geven aan ons 50-jarige jubileum in 2020. Door inzet van vele leden en een goede organisatie van de PR commissie is de actie zeer succesvol verlopen.

Het is niet alleen de heerlijke erwtensoep waar onze mannen van op krachten blijven. Ook in de winter trainen we gewoon door!?? Lijkt het je wat om een keer mee te doen? Kom dan gewoon eens aan! ?? We trainen op donderdag vanaf 20.30uur, zowel jeugd als senioren. We zien je graag verschijnen!