Bison Oktoberfest

De jaarlijks terugkerende familiedag van de Bisons was op 16 oktober. Normaal wordt deze in de zomer gehouden met een BBQ, maar nu was het thema Oktoberfest.

Een groot aantal had de moeite genomen om zich voor deze gelegenheid te hullen in passende kledij. En voor degenen die dit niet in de kast hadden liggen, had de organisatie gezorgd voor leuke groene hoofddeksels met veer.

Ook had de organisatie gezorgd voor passende activiteiten, waaronder boomstamzagen, spijker slaan, bierpullen liften en spijkerbroek hangen. Met als klapstuk van de middag een bierproeverij!

Net als bij de Duitse bierfeesten stond ook deze middag Bratwurst und Pommes op het menu.

Het was een geslaagde middag, die voor sommigen nog door ging tot in de kleine uurtjes.

Ledenvergadering 17 november

Donderdagavond 17 november houdt TTV VIOS Bison de halfjaarlijkse ledenvergadering.

Deze vergadering is zoals gewoonlijk bij Café Dute en begint om 20.30 uur.

Eenieder die Bison lid is of de Bisons een warm hart toedraagt is van harte welkom.