Gewichttrektoernooi TTV OKIA

Zondag 1 oktober werd deelgenomen aan het gewichttrektoernooi wat collega vereniging TTV OKIA organiseerde. De Bisons deden mee in de klasse van de getrainde senioren. Met 500kg bijna bovenin werd er een mooie 3e plaats behaald.

Halfjaarlijkse ledenvergadering

In de avond van donderdag 5 oktober vond de halfjaarlijkse ledenvergadering van onze vereniging plaats. Het bestuur kon wederom een groot aantal leden verwelkomen. Er werd terug geblikt op afgelopen seizoen en vooruit gekeken naar komend seizoen. Van Henk Bokdam (trainer) en Tonny Asschert (begeleider) werd afscheid genomen, waar zij komend seizoen niet meer in hun huidige functie zullen terugkeren. Onder luid applaus werden beide heren bedankt voor hun inzet voor de vereniging.

Verder kwam ook het organiseren van een internationaal toernooi aan de orde, zoals die ook in 2020 had moete plaatsvinden. Er werd in de vergadering besloten om dit als vereniging weer te gaan doen, en wel in het Hemelvaartsweekend van 2026.

De vergadering kende ondanks de vele agendapunten een vlot verloop.

De Bisons kunnen nu rustig in een winterslaap.